keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Luontokoulussa eläinten jälkiä etsimässä 11.2.





Tässä 2d-luokkalaisten luontokouluterveisiä:

 


Mun mielestä luontokoulussa oli kivaa.
Siellä oli parasta välitunti, koska sai leikkiä omia leikkejä. Ja siellä välitunnilla juoksin mäkeä alas. Ja pojat sähläsivät.

Mulle jäi mieleen se kun me etsittiin niitä eläinten jälkiä, erityisesti  jäi mieleen ne ketun jäljet, oravan jäljet, koiran jäljet, maasta löytynyt karva ja siemenkätkö.  Me katsottiin luupeilla lunta ja muutenkin kaikkialle. Kun mä katsoin puuta luupilla, niin se näytti tosi hienolta.


Mulle jäi mieleen eniten kun me löydettiin hiiren kolo.Oli kivaa etsiä eläinten jälkiä. Mä huomasin vähän aikaa sitten,  että mun omassa pihassa oli ketun ja rusakon jälkiä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti